50 wpis!

Z tej okazji organizuję małe rozdanie. Mam nadzieję, że ktoś zgłosi się mimo to że nie ma dużo nagród :/ Postawiłam głównie na zabawę. Osoby, które już obserwują bloga mają podwojone szanse na wygraną: VIP OBSERWATORZY :D Więc jak macie ochotę zgłaszajcie się pod tym wpisem wypełniając poniższy formularz (oraz można napisać coś od siebie na temat bloga):

1. Obserwuję jako: 
2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: TAK/NIE
3. Umieściłam baner na: 
4. Mój adres e-mail:

Oto baner:

Nagrody:
- serwetki
- ozdoby [m.in. brokat, lód]
- haczyki
- naklejka 
- tubka mocnego kleju
- 2 rodzaje modeliny
- sztuczny cukier
- koraliki drewniane

Oprócz tych nagród dla wylosowanej osoby będzie wybrana biżuteria oraz niespodzianka. Aby brać udział trzeba wypełnić wszystkie 4 podpunkty. Zabawa trwa do 22 września, losowanie postaram się przeprowadzić następnego dnia :)

Pozdrawiam :)

34 komentarze:

  1. Zgłaszam się :)
    Obserwuję jako: Olka
    Czy jestem na liście vip?: nie
    banner na: modelinowa-kraina.blogspot.com
    mój adres e-mail: dydasek@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    Obserwuję jako: Ada
    Nie jestem na liscie vip
    Baner: modelina-to-moje-zycie.blogspot.com
    darkmona7@wp.pl
    I Dzieki za zaproszenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się ♥
    1. Obserwuję jako: Natalia R.
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: http://moja-pasja-moj-swiat.blogspot.com/
    na samym dole ♥
    4. Mój adres e-mail:natalla008@amorki.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. Obserwuję jako: mysterious girl
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: TAK :D
    3. Umieściłam baner na: rebellioushandmade.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: dominika.98b@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuję jako: Julka H.
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: muliniane-cudenka.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail:juliahalaszko1999@vp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam wszystkich serdecznie ! :)

    1. Obserwuję jako: Asia B.
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: pasjonatka3650.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: pyska3650.blogspot.com

    Mam nadzieję na wygraną i pozdrawiam bardzo serdecznie :) Powodzenia wszystkim uczestnikom :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się!

    Obserwuję jako Dalia Klaudia
    Jestesmy na liście VIP :>
    Banner - http://Jeeverlly.blogspot.com
    Raaaainboow@wp.pl

    Pozdrawiam Klaudia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. 1. Obserwuję jako: Koszmarek
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: samoistnie.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: aniakicek@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. 1. Obserwuję jako: Anita S.
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: www.psychodelax3.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: anitasadlo@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. zgłaszam się ;)
    1. Obserwuję jako: Kate Z
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: www.kateclay.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: jaspalice@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  11. 1. Obserwuję jako: Panna Modelinowa
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: www.modeliner.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: greenvits@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  12. 1. Obserwuję jako: kiciuś
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: http://kicius56.blogspot.com/
    4. Mój adres e-mail: justynka01@buziaczek.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. 1. Obserwuję jako shire
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: nie
    3. Umieściłam banner: http://madeinmyhand.blogspot.com/
    4. Email: shire@10g.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. 1. Obserwuję jako: meeg1990
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: http://meeg1990.blogspot.com/
    4. Mój adres e-mail: Nikoniuk21@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przykro mi, na Twoim blogu widzę tylko wpisy związane z rozdaniami i konkursami, moje rozdanie jest tylko dla osób prowadzących regularnie blogi o swoich zainteresowaniach :)

      Usuń
  15. 1. Obserwuję jako: Frimay
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY:NIE
    3. Umieściłam baner na: http://chasing-the-frimay.blogspot.com/
    4. Mój adres e-mail:Katka0909@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Witam serdecznie ;)
    Obserwuję jako: Laura
    Nie jestem na liście vip .
    banner na: modelinowa-kraina.blogspot.com
    adres e-mail: l.jaszczuk@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  17. 1. Obserwuję jako: Gosia Skrzypczak
    2. Jestem na liście VIP OBSERWATORZY: NIE
    3. Umieściłam baner na: edziorek.blogspot.com
    4. Mój adres e-mail: gosia-skrzypczak@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam blogi komentujących :)