Wakacje?

Cześć, właśnie zaczęły mi się wakacje, nie pisałam wcale od lutego, nie miałam kiedy i o czym. Może się to zmieni teraz kiedy mam o wiele więcej czasu, zacznę coś kombinować, materiały jakie ostatnio wpadły mi w ręce to gumeczki Rainbow Loom, bardzo spodobała mi się technika wykonywania z nich biżuterii. Powstało już trochę bransoletek, które pokażę w kolejnym poście. Staram się zdobyć lepszy sprzęt do fotografowania, ale jakoś słabo mi idzie, także jakość zdjęć nie będzie powalająca, co nie ukrywam bardzo zniechęca do blogowania, bo nie można "zadbać" odpowiednio o czytelnika. Pytanie na koniec, do osób, które przypadkiem zahaczyły o mój blog:
Czy interesujące byłoby coś poza hand-made, biżuterią na tym blogu? Co ewentualnie? 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Odwiedzam blogi komentujących :)