Wymianka z Weroniką

 W czwartek wysłałam paczkę Weronice. Spodobała jej się Potworna opaska, a ja zażyczyłam sobie bransoletkę z motywem Monsters University :D Tyle wstępu, a teraz zdjęcia :P To co ja wysłałam:






Oprócz tego jeszcze trochę modeliny i innych przydasi :) To co ja otrzymałam:

mix koralików i półfabrykaty

wstążki

2 fiolki

patyczki FIMO

koraliki typu TOHO

zawieszkę chyba, ale nie wiem, bo się uszkodziło

zawieszkę pralinę

oraz kawałek rzemyka i coś co jak się dowiedziałam miało być moją bransoletką


Przesyłka była źle zapakowana i większość ważnych rzeczy się po prostu połamała. Jestem trochę zawiedziona, a Wam jak się podoba?




15 komentarzy:

  1. Fajna , ale rzeczywiście ,musiała być, źle zapakowana ;/

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się to, co Ty wysłałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  3. opaska super, szkoda że druga osoba nie dopilnowała, aby rzeczy dotarły do ciebie w całości. PS: zapraszam do siebie na małe rozdanie
    www.womanadvice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwaliła winę na swoją matkę, a ja dostałam polecenie: "posklejaj se" :/
      Dzięki za zaproszenie :)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajny post . Zapraszam na rozdanie : wicy1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbym miała wam pisać posty o takich wymianach to chyba wolałabym w ogóle zamknąć bloga :( Mam nadzieję, że uda mi się w najbliższym czasie zamieścić coś fajniejszego.
      Dziękuję za zaproszenie, na pewno skorzystam :)

      Usuń
  6. ekstra ta opaska :)
    zapraszam na rozdanie do mnie
    http://takingcareofhair.blogspot.com/2013/10/rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda że się połamało ;c

    insignificantbaby.blogspot.com
    Zapraszam - jeśli się spodoba , to będzie mi miło jak zaobserwujesz;)

    OdpowiedzUsuń
  8. dużo fajnych rzeczy, nie bądź zła za źle zapakowaną przesyłkę, zdarza się, nawet mi :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pewnie, że się zdarza. Ja nie jestem zła, tylko sama byś się źle poczuła po takim potraktowaniu sprawy przez tą dziewczynę. To ona miała pretensje do mnie, że nie posklejałam, bo dla niej to normalne, że ktoś za nią pakuje i wysyła mi wszystko luzem w kopercie formatu A2 :/

      Usuń

Odwiedzam blogi komentujących :)