Czerwono-zielony komplet

Strasznie mi przykro, że tak mało osób zagląda na bloga, mało komentarzy, statystyki bardzo spadły. To, że nie pojawia się nic nowego, to błąd z mojej strony. Przez ostatni czas znajdowałam czas na zaglądanie na inne blogi, ale na swoim nic nie pisałam. Nie będę słodzić, że będzie więcej wpisów, bo w mojej szkole zaczynają się egzaminy semestralne. Dziś oddałam pracę z matematyki, 5 całych, zapisanych stron A4 ;) Pokażę jeszcze szybko zestaw, który powstał z koralików, które kupiłam kiedyś na promocji, ale z powodu ich ilości nie miałam żadnych pomysłów. Do tego projektu wykorzystałam wszystkie :P Jest jeszcze czas na zgłaszanie się do rozdania :)







5 komentarzy:

  1. Całkiem ładnie to wszystko wygląda. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zacne, zaprawdę powiadam wam! :D Te czerwienie i zielenie od razu mi przypominają lato u babuni w ogródku... :)

    Zapraszam: kryminalyikryminalki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Odwiedzam blogi komentujących :)